Monday, February 25, 2013

250 bucks.


Today I went to Seremban town to spend my 250 worth voucher buku.

As my baby brother, Adil, 8 year old boy, asked me to buy him a set of colour pencils, I gave him a call to ask what kind of colour pencils does he want.

"Adil nak kaler yang macam mana? Kakak tak ingat Adil cakap haritu."

He replied.

"Nak Stabilo. Kalau takde, nak Faber Castell grip 24."

I asked, "grip 24?"

"Yang ada grip, 24 pieces."

Ah, kids nowadays. I don't even know that when I was 8. -____________-'


p/s: Thanks Govt. Sayang awak ketat-ketat sebab bagi kita voucher.

Bui-bui.


3 comments:

iKhRam said...

hahaha..
untunglah dapat baucer..

dapat beli buku macam2..

asliner said...

tak abis lagi gune baucer.. hihi.
tinggal lagi rm100. nk gi MPH laju2 lah macam nie..hehe

Maicher said...

bro ikhram. memang untung. ^^

kak as. jom habiskan! ^^