Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya 1433.




So I get the chance to wish everyone Selamat Hari Raya on the first day of raya. WIN!

Alright so far, everything went well. And to my surprise, I still got duit raya! Haha leulz thanks siapa bagi :3

Except about my baju raya. Besar gilos kot. That tailor said that dia sayang nak potong bcos according to her, my kain is from type of elok. So dia lebihkan ja ukuran.

Arghhh taktau nak kata apa. Lebar gila kot. Aku pasrah ja. Padahai kain biasa ja aihh.(serious kain aku biasa). Macam clown dah aku dalam gamba. :(

Tapi takpa. Nasib baik makanan superb fantastic galastic. Daripada pagi sampai petang ni banyaaaak gila makanan. So it does help to cure the upset feeling about the baju kan. :D

Okay till then. Tonite program rumah ayah cha. Aahh cant wait fer tomorrow. Climax of hari raya :D

P/s: Selamat hari raya maaf zahir batin! Part maaf tu, I really mean it.


Bui-bui.


Published with Blogger-droid v2.0.6