Sunday, June 17, 2012

Extreme.


Siapa pernah rasa macam nak berada dalam zero gravity? Macam gamba bawah ni. 


Best wooooo! *kata mereka di dalam hati*


Apa yang mencetuskan post ni bila aku tengok satu rancangan tv ni tadi. Nama rancangan tuh Extreme. Rancangan ni pasal sukan² yang ekstreme. Salah satu tadi pasal zero gravity nih la. Banyak lagi yang lain. Tapi aku lebih tertarik yang ni.

It has always been my dream to float in the air (childish much).  I just want to know how does it feels like. And to my surprise, ada nama pesawat G Force One yang offer untuk sesapa yang nak experience rasa terapong! Gila best aku tengok dorang main² dalam pesawat tuh tadi. Wiuwiuwiu

Bukan tu je yang aku nak rasa. Aku nak jugak tengok depan mata sendiri macam mana air boleh terapung bila takde graviti. 

Macam ni!

Untuk merealisasikan impian ni, aku kena kumpul duit. Mahal kot nak participate ni. Dengan tix nak pegi sana lagi. Ngaaak. Plus, great companion is needed jugak. Tak best kot buat benda best sensorang/with strangers. Kena plan bebetul nih ngan sibling or maybe kengkawang aku. Tapi aku tak rasa kengkawang aku tuh berminat dengan benda aceni. :/

p/s: Bestnya banyak duit. Banyak benda boleh buat. Yes money can't buy happiness. But it does help. 


Bui-bui.


6 comments:

Ninie said...

Mcm best je zero graviti. Rasanya kt Genting ada...RM180 kot per head...dlm Majalah 3 ari tu.

Maicher:
Turnitin is software to check the similarity index of our research document (or any writing docs)...to avoid plagiarism. Each university/faculty has its own acceptable percentage. As I'm doing my English lang Master's research, I need to get below 10% so I can proceed...=)

p/s: Pendek cerita, nak check kita meniru (copy-paste) ke tidak..hehe

Maicher said...

like seriuosly? i wanna gooooo! thanks for the info sis ninie! :D

Faiqah Umaira said...

Money can't buy happiness tapi ada duit boleh pergi Mekah buat haji sebelum kembali kepada Nya :)

Maicher said...

so true faiqah :)

cha zainol said...

aku penah cuba.kt mana entah.time tu umur aku 9 kot. ke 10. erk. nanti aku hallu hallu abah aku. tapi memang best.

Maicher said...

cha. mak aih benda ni dah ada lama ke kat mlesia? jgn cakap kat planetarium tuh. ak taknak yg tuh. haha