Sunday, October 30, 2011

WTF


You gotta be surprise with the title aite? Chill baby (geli gila tulis baby² macam ni). Don't get me wrong. :)




This was what happened to me back then. But of course this is not the case. Just on the same reason. What the daughter understand is a way differ with what the mom means. Luckily  the daughter asked. But not in my case. The other party don't ask. And of course, misunderstanding lantas berlaku.   


So people, in case you don't understand/doubt anything, please ASK. ASK. ASK. Or you'll end up misinterpreting. 


p/s:Starting from today, every time I type WTF, it stands for Well That's Fantastic. 


:)


Bui-bui.

6 comments:

nad said...

hahaha. WTF ;)

NZ Diaz said...

hahaha what a naive girl. eh, innocent sedap sikit bunyi.

kalau tak tanya, macam-macam boleh berlaku. pernah dengar cerita seorang pekebun yang bunuh harimau kesayangan dia sebab dia sangka harimau tu dah makan anak dia? padahal harimau tu tolong makan ular yang nak kacau anak pakcik tu.
sedih cerita tu.

Maicher said...

ouh. tak penah denga plak. thee hee hee

cha zainol said...

dan aku nak cakap jugak WTF :)

Marniey said...

hahaha, oke2 WTF!

Naz Zan said...

tak tau kenapa, rasa trharu bce post ni.. wtf =)