Sunday, June 29, 2014

Of teeth and death.


Semalam aku mimpi almost semua gigi aku luruh. Masya Allah, cuak aku korang tau huhu.

Pastu bila tersedar syukur alhamdulillah semua gigi ada je lagi.

Pastu aku curious. Ape tafsir mimpi camni ni. Then aku google la.

Apa yang aku dapat, orang kata ada saudara/keluarga dekat nak meninggal. Fuhh mintak jauh, mintak simpang la huhu.

Pastu aku baca lagi, maybe diri sendiri yang akan meninggal. Astagfirullah.. Lagi kencang jantung aku berdegup.

Tapi bila fikir balik, this doesn't make sense. Khurafat sungguh. Mesti kebetulan je yang berlaku tu.

Walau apa pun, aku nak gak ambik peluang ni untuk mintak maaf kat semua yang kenal aku. Kita manusia, pasti ada khilaf di mana mana. Please forgive me people, for I am weak.

Bui-bui.

P/s: Nanti berbuka jangan lupa berdoa. Waktu mustajab tuuu doa seblom berbuka. :)





2 comments:

Aimi Farhana said...

selamat berpuasa :)

Zizie Zack said...

selalu gak dengar pasal tu.. ajal maut hanya Allah yang tahu..